2019. november 27., szerda

Fotós jóga:)

Ez a fényképezőgépezés...💓
Fotóztunk ,ahogy tervezetem is az órát...16 Pici volt jelen az órán.Mondtam nekik,hogy nem vagyok jól és sokat nem tudok beszélni....nyugisak voltak!

A nagyok is igyekeztek nagyon nekem eleget tenni,ügyeskedtek!🙏

A szőlőcukor osztásnál elmondhatták mit kérnek a Télapótól!Az egyik kislány megkérdezte:"de hangosan kimondhatom??"🙏💓

Mindenki kitalálhatott egy pózt és eljógáztuk!A szívecske póz volt a legkülönlegesebb!!!💓

A nagyok óráján is népszerű a lefele néző kutya póz!


Volt "csak fotós gyermekünk"-nem volt kedve jógázni.jeleztem a szülőnek.Azt mondta nagyon leterhelt és igen ő ilyen ha nincs kedve akkor csak megfigyel...


Nagyon élvezték a pózok egymás utáni váltakozását.


A "fotósunk "csak szemlélt:)💓

Kerge pók póz a mostani nagy kedvenc póz!Nem véletlenül.A forgó mozgás nagyon rendbe teszi az idegrendszer működését!!!



Relaxációval kezdtünk.

Vittem sólámpát....

Kellett az óra eleji lecsendesedés!

A fény és a zene meghozta a várt eredményt.Van akinek még dolgozni kell ezen🙏

Volt közöttünk születésnapos is.neki gyújtottunk jóga gyertyát és énekeltünk.

A közös óra végi kép a Piciknél.3 évesek!💓

És ilyen egy fotózás a 3 éves korosztálynál.



És ilyen a jóga-móka a 3 éveseknél!💓🙏


Az órakép is mindig változatos....

Persze a megérdemelt szaloncukor...ők így mondják😁...

A kinyomtatott jógapózok képei alapján jógáztunk ma ne kelljen sokat beszéljek,a nincs hangommal.A kép volt a mérvadó.



A nagyokkal óra végén "lefotóztuk"ezt a képet és ilyen módon léptünk ki Jógaországból!Jól sikerült!



Óra végén így éreztem magam...hogy megcsináltam betegen is!!!🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése