2019. november 26., kedd

Fotózzunk!

Kitaláltam valamit....mivel nem vagyok jól,hangom se sok és a nátha leterített...nem mondom le az órákat....hanem az órát igazítom az állapotomhoz🙏Fotózunk a lábunkkal,jóga albumot készítünk.

A Könyv lesz az ami alapján a pózokat kiválasztottam az óra vázát ez adja majd csakrák szerint választom majd a pózokat-amit ők nem is fognak észrevenni.Csíki Marianntól tanultam a gyerekjógát!💓


Kitaláltam,hogy világítós dobozból vesszük ki a képeket,amit már tavalyi jógásaimnál használtam.A fotós is az előhívást ilyen módon bonyolítja le...

Rendhagyó óra lesz,leginkább másoljuk a pózokat.
Persze viszem a relax zenét ami az óra ideje alatt háttérben szólni fog!
Relaxációnál szorító-lazító relaxot tervezek.Megtapasztalás az egyensúly keresése a passzivitás és az aktív mozgás között!🙏

A játék szobor játék lesz.A zene hangos akkor séta-szaladás-van,az akkori óra állása adja majd az intenzitást...és ha a zene elhallgat mindenki szoborrá dermed.Ezzel is a relaxációhoz szervesen kötődünk csak éppen álló helyzetben.Mozgás és statikus helyzet váltakozásával.

"Jól fekszem,kényelmes,kellemes,pihenek"🙏

-A Picik óráját a legegyszerűbb pózokkal tervezem és kevesebb pózzal!Ha sikerül őket odaveszem magamhoz a szőnyegre egy csoportképre is és hancúr lesz utána...nekik fontos ez a fajta érintés is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése