2019. április 11., csütörtök

Ha híres lennél lenne Györgyi-póz is:)))))

Így vártam az órára a gyerekeket!Mindig szívesen megyek!A hét legjobb napja ha tarthatok gyerekjógát!!!🙏💓

Bogyó és Babóca megmentette a Földet!A gyerekek már hozzászoktak a stílusomhoz,hogy a tárgyak,eszközök segítségével hogyan tudunk eljutni valami célig a jóga segítségével.Ma-is-sikerült!

A kártyákon az anyagok felismerése nem ment könnyen,de segítséggel mindenki megtudhatta milyen "anyagot"tart a kezében.Az óra menetében a Nagyok felismerték a 4 elemet:Föld,Víz,Levegő,Tűz.

A szélcsengő a relaxációban sikeres volt.Amikor a saját füléhez ért a csengőszó a gyerekek 98%-ban elmosolyodtak.

A varázslat a varázspálcával tetszett nekik és a Bogyó és Babóca képek jógapózait végigjógáztuk-12 db-pont annyian voltunk a nagyokkal-és így a kesztyűt nem használtam az órán,csak plusz eszközt jelentett volna,jelentősége nem lett volna!A Kicsik óráján sem húztam fel a varázskesztyűt.

A szélcsengős relaxáció Kicsiknél/Nagyoknál sikert aratott.

Futó játékunk is a szélcsengőhöz kapcsolódott.Amikor nem hallod a szélcsengőt akkor szaladj,ha meghallod a szélcsengő hangját guggolj le!Igen szerették.Egyszerű,de jó feladat volt,relaxációhoz kapcsolódó.
Tűzmanó tüzet csiholt a tenyerével,ezt megcsináltuk 2x.Egyszer a szemünk kapta az energiát.Másodszor a tenyerünket éritettük össze erdő mandalában.És a tenyér adta az energiát a tenyérnek....érezhetően felmelegítették a tenyerüket!🙏

A meditációs kör képeinél türelemmel kivárták ki milyen anyag-képet húzott.


A gyertya pózt(felnőtt órámon is gyakran végezzük és a gyerekeknél fal/szekrény mellett végeztetjük) is húzták,azaz Bogyó póza volt.És ha jól megcsináltuk a pózt a Föld képünkön behajtottuk a papíron a rossz hatást ,és a Föld egyszer csak csupa jó dologgal volt körülvéve,eltűntek a rosszak(vulkánkitörés,állatok rács mögé zárása,füst,erdőtüzek,fakivágások...stb)
A varázspálca minden gyerek kezébe került.A gyertya pózt a szekrénynél csináltuk,élvezték,hogy a szekrény-mint segítő volt jelen a pózban.A Kicsik is megcsinálták,de ezen az órán nem tudtam fotózni,vagy mert segítettem,vagy mert az óra így volt felépítve,nem tudtam kilépni belőle.
Volt egy vicces rész az órán:"Györgyi."..szóltított egy kisfiú...."Györgyi",majd már figyeltem rá,hisz nem hagyta abba:)-"Ha híres lennél....(kis szünet)tudtad,hogy lenne olyan póz is,hogy Györgyi-póz?"😀
Most már tudom.Ha híres lennék😉...lenne😊

A tűz képnél megragadtam az alkalmat és megkérdeztem,na mivel oltunk tüzet?És mondták a vízzel,így készítettem is nekik a műanyag poharat és ásványvízzel megkínáltam őket.Igen-igen.Megjegyezték:"de legközelebb szőlőcukrot hozzál,jó???""Epreset"!-hát igen.Gyerekek.Kívánságokkal!😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése