2018. január 27., szombat

Köszöntelek!

2017 tavaszán kezdődött..
Egy továbbképzésen való részvétel volt az.....amire csak a véletlennek köszönhető módon tudtam elmenni,a kolléganőm átengedte nekem,így regisztrálhattam a limitált férőhelyes óvodai bemutatóra.És ez volt az Ovis Jóga.
Ott és akkor tudtam,hogy ezt nekem találták ki.Eufórikusan érintettek a látottak.Ott a megbeszélésen elhangzott,hogy van erre egy képzés.
Azon a napon ahogy lehetőségem engedte az Óvodavezető elé álltam és mondtam:el szeretném végezni a képzést,van-e rá mód?
És a válasz :IGEN volt.

Az őszi képzésre nyáron jelentkeztem,a teljes költségét a munkahelyem állta.
Az ASRAM Jógastúdión belül CSÍKI MARIANN oktatása tetté színesebbé a napjaimat💓,de ne szaladjak ennyire előre....

Nyáron,június 08-án elmentem egy helyi pici stúdióba érdeklődni FITT&FIGHT-ba,hogy mi ez a jóga óra,hogy működik,mennyibe kerül,hány órától van....Emlékeszem Anyukámmal egy séta alkalmával tettem erre szert gyámoltalanul....de lesz ami lesz alapon.😊
Még nem tudtam mi ez,de kíváncsi voltam.

Eljött az első nyári óra ideje.GOJDÁR ILDIKÓ💓volt az aki az első pillanattól kezdve szárnyai alá vett és az alapokat teljesen a nulláról elkezdte nekem megtanítani.Elmondtam neki,hogy nyaki problémával gyógytornára járok és ennek tükrében foglalkozott velem az órákon.
Heti 2x jártam a nyári órákra.Mint kezdő jógázó.

Otthon nem éppen jógaszőnyegen,de ment a gyakorlás.Lelkesen.
És elkezdtem az interneten is böngészni a témában.
L.né Gy.KATALIN💓-hoz jártam órákat nézni(és általa láttam a továbbképzésen az első ovis jóga órát is),az ovis jóga órái napokra,hetekre feltöltöttek💓Erőt adott ahhoz,hogy igenis van hová fejlődni és a gyerekek nyelvén,de nagyon jó út a jóga.Ennyi szeretetet adni/kapni nem is tudom van-e erre más mód/hely mint egy 45 perces ovi-jóga óra.

Elhangzott a három név akiktől a kezdeti erőt kaptam és kapom a mai napig is.
És eljött a Gyerekjóga Oktatói képzés ideje,ősz...Erről a második bejegyzésben olvashatnak a JogaZOOm olvasók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése