2018. január 28., vasárnap

Gyakorlások

Amikor jógáról beszélünk általában eszünkbe jut a póz,a nyújtás és a nyakatekert testi adottságok által bemutatott mozdulatok.De a jóga több ennél!A belső békénk,a magunkban nyugvó képességek összessége,a természet és az ember kapcsolata,a szeretet,az érzések kinyilvánítása....A természettel azonosulni,látni,benne lenni abban a milliőben,érezni a levegő illatát,látni a napfényt és érezni a vizet,az anyagokat amik körülvesznek...

P könnyed mozdulata.kellőképpen nyújt már 5 éves kora óta rendszeresen.Csodás mozdulatok,precíz kivitelezés..Na ez is a jóga.

A bútorboltban megpihenni,mert jó érzéssel tölt el....csak nézni,tapintani a tetszetős bútort...na ez is jóga,mert beépül minden érzet,magaddal viszed....

A gyakorlásaim által én is több leszek,minden egyes mozdulat jólesik,hasznos.A fordított testhelyzetek egy más dimenziót nyitnak..csak ajánlom kipróbálásra!

Minden nap egy picit többet,időt szánva a fejlődésre....és az eredmény nem marad el.

A hal póz az egyik kedvenc pózom.Szív csakrát nyit,rendkívül hasznos,a torokzárat nem figyelmen kívül hagyva.Kezdetben oktatóval,hevederrel tudtam csak.Ma már egyedül és ahogy a könyvben meg van írva...

Amikor van fotósom külön örülök,és itt köszönöm meg a gyerekeimnek,hogy kérésemre rendelkezésemre állnak.

M-nal is volt próbálkozásom páros gyakorlatokra.Van aki a kosárlabdát előnyben részesíti és érzet szerint nem okoz szívdobbanást a jóga.Nem is mindenkinek való a jóga.Csak aki belül is érzi,ez másképp nem tud jó lenni!

És a fejlődés útján már bevállaltam januárban egy fejenállást is.Hihetetlen önbizalmat adott és éreztem minden porcikámban,hogy képes vagyok fejlődni és ha van kitűzött cél az megvalósítható!

Amikor erdőben vagyok kirándulni sem hagyom ki a természet adta lehetőségeket és a jóga iránti szeretetemet kimutatom.

A természet szeretete sem áll távol tőlem.A mozgás minden alapja és így egyszerűbb megmagyarázni hogyan is keveredhettem a jógázó életstílushoz.

Az egyetlen plüss állatkám is megviccelt egyik nap.Jóga pózban találtam az ágyamon.Jót mosolyogtam:))))

Gyakoroljunk ma is...!
OM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése