2018. január 28., vasárnap

A vizsga,gyerekjóga oktató lettem

És itt írok a lányommal való találkozásról.P 5 éves kora óta balettre jár,3 éve tissue edzésre kezdett járni önszorgalomból.A mozgása kissé hipotón már,nagyon ügyes.Segít a pózokban,javít ha szükségesnek látja.Csíki Mariann könyvében található páros pózokban nagy segítségemre volt.A fotós a fiam személyében:)Ha nincs más út,akkor keresni kell egyet,de az ember az emberrel a kapcsolódás útján tud csak kiteljesedni.Lehet ez kommunikáció,érintés vagy egy üzenet.Óriási jelentőséggel bír a kapcsolódás!Valakit megérinteni,megfogni,érezni ha izzad,a szemébe nézni,vagy csak mondani neki valamit őszintén..vagy éppen a gondolataidat megosztani oly módon,hogy nyomot hagy mert írásban történt,óriási bizalmat feltételez és a mai emberek-mi-ebben már kevésbé vagyunk jók.Tanulnunk kell!De soha nem késő megtalálni az utat a másik felé!!!

A Gyerekjóga Oktatói vizsga.Pen drive-on az anyag,mindenki előtt vetítési nap....Kellett hozzá egy gyerekcsoport,egy pár jóga szőnyeg,egy jóga óra vázlat,eszközök,hely az óra lebonyolítására,egy videófelvevő,egy videós,egy pen drive és én,aki megtartottam az órát 45 percre nézve.Pontos óravázlat szerint a bemelegítés az első 10 percben,majd a többi gondolatjeles póz,benne sorozattal,30.percben relaxáció 5-6 percben,játék,meditációt előkészítő gyakorlat,OM-ozás,szőlőcukor osztás,óra vége:)Kb 48 perces lett az órám,minden időrendben történt.Az értékelésben azt kaptam,hogy rengeteg részképesség fejlesztés történt az órán.És itt jönnek a videóból kiragadott pillanatok a vizsgafilmből.









A gyakorlati vizsgán a meditációt előkészítő gyakorlatot választottam,ennyi felnőttel-akik jelen időpontban gyerekekként funcionáltak csak a képzés kedvéért:))))

Dícséretet kaptam a szép madártollért.A mostani ovis jóga óráimon is igyekszem jól megválasztani a tárgyakat,eszközöket.

A vizsga érdekesen izgalmasra sikeredett,az első napba nem fértem bele,így a második napon került sor az én pen drive-om levetítésére.De balról az első volt,gondoltam én majd az lesz az első...hát nem így lett.Utolsóként került sor a vetítésre:)De élmény volt és egy új nézőpont,hogy engem így értékeljenek,ennyi ember előtt...

Az OKTATÓM:Csíki Mariann💓Sokmindent tanultam Tőle!!!

Karácsonykor már ez a kép tetszett,persze a képen nem én vagyok,de a póz egyszer bakancslistás lesz nekem is:)
Gyerekjóga oktató lettem.
És innentől kezdve lesz a blog a cím szerinti értelmezésben,a gyerekek és a jóga kapcsolata...általam,velem....együtt.....OM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése