2018. január 28., vasárnap

ASRAM képzés -Gyerekjóga OKTATÓI

Kitaláltam magamnak,hogy gyerekjóga oktató leszek.Kellett a munkahelyemen a 120 kreditpont,azaz csak 30 már,de ez a képzés 120 pontot adott szakmai előmenetelemhez.Még ez is előnyös volt benne,de leginkább engem nem ez vezérelt.

Egy esti jóga óra a Fit&Fight-ban Vikivel.Itt más a hangulat mint a Mamata jógastúdióban.Este 20 órától kb 21 30-ig jóga.

És máris jöttek a netes búvárkodások,böngészkedések.Tetszett ez a világ...egyre inkább kezdtem jobban lenni.A nyakammal kezelésre jártam-szerintem pszichés okok vezettek a fájdalomhoz.Eljártam nyáron gyógytornára ultrahangos kezelésre.Jógáztam is közben és egyre inkább javulni kezdett a nyakam.

Könyvtárba is elmentem és már ez a témakör is szerepelt a kínálatban.

Nyári estéken a lányom P is csatlakozott egy kis otthoni gyakorláshoz.Kimondottan jót tett az Anya-Lánya kapcsolatunknak!Nehezen találjuk a közös hangot,de a jóga összehozott bennünket.(erről később még írok).

Nyáron a parkban olvasgatok...Gyönyörű a természet,jó a könyv,finom a levegő...

És megvettem a gyerekjóga könyvet.Innentől kezdve nem volt visszaút,alig vártam már,hogy elkezdődjön a képzés ősszel.

Itt még polifoam-on ment a gyakorlás,you tube-os videóra.

Első próbálkozások...tehetnék ide nevetős smilet,de nem teszem.Azóta már fejenállok és egy-két pózzal többet tudok már(fél év eltelt)és tudom a honnan indultam-hol tartok-és hová jutok el.-t.Nem egyszerű.Kitartás és agyi koncentráció együttese az ami meghozza az eredményt.A jógában nincs verseny.Mindenki a maga tempójában halad és nem túlfeszítve a saját határt!!!
Lényegében a kezdeti időszak a megfigyelésen,a felfedezésen állt.

A képzés:ASRAM JÓGASTÚDIÓ BUDA-i kp.
A képzéssel egyidőben egy új jógastúdióba kezdtem el járni:A Mamatába.

Első pillantásra:💓

A Gyerekjóga Okatás helyszíni terme.

Apró mozzanatok a képzés alatt történt dolgokról.Reggel 8-tól esti 18 óráig non stop tanultunk napokon át.Fárasztó napok voltak,hónapok.Anyukám utazott fel Budapestre hozzánk,hogy segítsen ezeken a napokon,heteken,mert a jóga iskola miatt semmire nem maradt időm-energiám.Testi kifáradás is volt nekem,aki ugye csak júniusban kezdtem el jógázni.Az órákon komoly ászana gyakorlatok voltak és nem voltam felmemntve,hogy csak pár hónap jógagyakorlás van mögöttem:)De csináltam is becsületesen!Kék-zöld foltokkal és horzsolásokkal,de átvészeltem a kezdeti nehézségeket.

A vizsga időszaka is nehéz volt.Munka mellett tanulni és másra figyelni nem egyszerű feladat.De már a jóga-pózban tanulás is jól ment.alakultam fizikálisan is.A tananyag és a gyakorlati rész bemutatása egy vizsgafilm elkészítésében nyilvánult meg.A csoport előtt vetítették le a filmeket,tanulva hibáinkból,illetve látva egymás sikerét.


Jó társaság verődött össze,szívesen nyíltunk meg egymásnak ott,és egyre inkább bátrabbak lettünk,nyílt meg a lelkünk a másik előtt.Óriási mély lelki dolgokat hozott elő ez a képzés,volt,hogy sírtunk úgy igazán őszintén és volt,hogy óriási nevetésbe törtünk ki.

Egymáson feküdtünk a páros pózokban.(én vagyok a kő-F a gyík aki napozik)

A barátság pózt is felvettük.

Csoportosan játszottunk megállás nélkül.


És ezek voltunk MI.Mindenki lelkes a jóga iránt elkötelezett!

Szerettem tanulni,és kellett is a sikeres vizsga érdekében.

És a csakrákról tanultunk ahol nekem megnyílt a világ:)

Készült egy gyakorlati vizsga óra is(a képzés résztvevőivel),ahol szintén tétre mentek a dolgok.

És az alsó fotón (jobb oldalt)már látszik egy otthoni fotó,de erről később írok,egy következő bejegyzésben)
A vizsga előtti órán relaxálni tanultunk.



JogaZOOm💓hamarosan íródik a következő bejegyzés.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése