2021. szeptember 14., kedd

Ovis jóga

Ovis jóga...körvonalazódik...
Ma hívott az az óvodavezető ahol a jógát tartottam 
2 évig(a Covid előttig).Szeretnék ha mennék az idén is jógát tartani.
A saját ovimban én vállaltam,hogy megpróbálnám a jógát tartani ettől az évtől.Ez előtt egy fantasztikus Kolléganőm tartotta aki nyomába nehéz lépni,mert szuper órái voltak mindig!
Én Általa "fertőződtem"meg a jógával,és ezt azóta is nagyon a szívembe zártam.
Az én jógám másabb nyilván,de most lehetőséget kaptam,hogy kibontakoztassam mindazt ami bennem van.
Még összehangolódni látszik az ovikban és gondolom a Szülői tájékoztatások után eredmény születik hol és kik vennék igénybe az ovis jógát.
Részemről hízelgő hogy visszahívnak és egy új kihívás is egyben a jelenlegi ovimban ahol eddig más tartott órát.De azért szeretjük a lehetőségeket,hogy  éljünk vele!


Ha máshol vagyok is pár percben biztosan nyújtózom,amig jóleső és kellemes...a visszatérés a szemműtét után lassan-lassan,de alakul.



A háztetőn járok-kelek amíg a liftet javítják és ez is annyi érzetet ad....bátorságot,leküzdeni valót....szépséget,izgalmat....
12.emeleten a szabadban,sötétben....

"védőháló nélkül"...



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése