2021. szeptember 19., vasárnap

Csak úgy pihenni

.
Ma  a Párommal lehettem,olyan szabinap-szerű volt....
Gondoltam miért ne élhetné át azt amit én....ajánljak fel neki egy relaxációt,aminél semmit nem kell csinálnia csak nyugodtan feküdnie.
Nem gyakorlott e téren de a felajánlást elfogadta és csak kértem vegye le a cipőjét és amennyire lehet nyissa meg végtagjait....Tenyere nézzen felfelé ,ennyi instrukciót adtam.A zene meg tette amit kellett...

Mellette ugyanúgy én is pihentem,relaxáltam.

Hallottam ahogy egyre mélyebben veszi a levegőt és szinte picit belealudt a relaxba szerintem.
A légvételek ezt mutatták.

De tény a végét megérezve még fekve maradva azt mondta"ez jó volt"..."jó volt csak úgy pihenni"

Mert mást nem is csinálunk nap mint nap csak dolgozunk és futunk,futunk...

Kell egy picit megállni és csak úgy pihenni!-ha 5 perc akkor is!!!

Részemről NAMASTE és hálás vagyok,hogy átadhattam neki mindezt és köszönöm,hogy "vállalta"a relaxációt🙏💝





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése