2021. szeptember 18., szombat

Napindító -gong-os jóga óra

Imádtam!
Nyáron a szem műtétem előtte a Covid és persze a fránya anyagiak miatt nem voltam jóga órán,otthon oldottam meg ...
Ma rászántam magam ,a szemem is érzem annyira erősnek,hogy képes az akadályok leküzdésére.
Találkoztam szeretett Jóga Oktatómmal aki ragyog,mint mindig,megöleltük egymást és azt hiszem minden ott folytatódott ahol abbahagytuk.

Már óra elején "megsúgta",hogy óra végi meditáció GONG-al lesz és megszólaltatta és a libabőr kirázott a hangzástól.
Amúgy is felfokozott állapotba értem már oda és ami ezután jött.....csak azt mondhatom:
ÉRDEMES volt felkelni és reggel a jógát választani!!!

Csupa aranyos,kedves emberrel,jó energiaáramlással igazi ellazulást éltem meg amit már hosszú ideje nem sikerült itthon!
A teremben csodálatosak a színek és most volt hang-meditáció,olyan emberek akik békések és nyugodtak,minden-minden összeadódott ahhoz,hogy feltöltődjek!
A Csikung gyakorlatokkal melegítettünk be.
Azt hiszem rendszeresítem a Kemko-ban a jógán való részvételt!
Imádom a termet.
Ha a gyerekeknek tarthatom az ovis jógát nagyon-nagyon jól fognak járni,mert mint a szivacs szívom magamba az órán megélt/átélt gyakorlatokat és ültetem át gyereknyelvre,mert imádni fogják!És olyan energiamezőkre lépünk majd rá ami segítheti Őket a mindennapokban.
Már az asztalomon van pár mesekönyv,jógásítom a sok-sok megélt és megoldásra váró feladatok köré építve írom a meséket és közben jellemző tárgyakat szerzek be hozzá,hogy varázslatos is legyen egyben!

A GONG képes megnyitni egyfajta belső ajtókat,kisöpri az elme gondolatait....
PRÓBÁLD KI!!!!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése