2021. szeptember 26., vasárnap

Érzetek...

Amikor a tested picit gyenge-megfázás-és így próbálsz meg több lenni.Nagyon tetszik a könyv,szerencsére pihenésem alatt töltődöm általa.Testem pedig megpihen,hogy újra energiával telve használni tudjam...

Még amikor a testem is aktívan bólintott rá a sétára,kimozdulásra akkor szívtam magamba az érzeteket.A szépséget...

Az állatok csodálatosságát!






A természet színeit.A testem mozgásra vágyott hát megkapta!

A szívem viszont megtelt szeretettel az állatok között!



És a játékosság pedig örök az én lényemnek így hát mindennel élek és kipróbálom!


Csodálatos D-vitamin jutott a szervezetembe.

 


Szarvasbőgést hallgattam....
Csodálatos percek voltak ezek.

A vasárnapom pihenéssel telt,a szervezetem mégiscsak ezt kívánta.
Így hát elmében töltődöm tovább és olvasgatok...
Sok jógába beilleszthető alpontot taglal a könyv🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése