2021. szeptember 16., csütörtök

Meditálj-ha tudsz

Ma próbálkoztam testben is,úgy fejben is-nagyon nehéz kikapcsolnom a sok impulzusban és történésben,éjjeleket nem tudok aludni mert az agyam nem enged kikapcsolni-de próbálkoztam.Tudatosan.
 
Van egy könyv meditációs technikákkal..és jónak találtam.
Este még megpróbálom tudatosan az összpontosítást,mikor elcsendesedik a ház...Nagyon-nagyon jó lenne ellazulni...

Ma energiaszintem nagyon minimálisra csökkent a munkám során.Én még az a tipusú ember vagyok aki szívén viseli mások sorsát és ma megint sok volt amit magamból adtam és elszívtak belőlem.

Szem műtét után még nem próbálkoztam a fordított testhelyzettel de ma úgy gondoltam megpróbálom.
Hihetetlen jóleső,hiszen a vérkeringésemre jól hatott és a szív munkáját is könnyíti.
Reggel a ragyogó napsütés még táplált délután már csakis a tudatos magam irányítása miatt voltam képes dolgokra.
Ma megkérdezte tőlem egy Szülő jó lenne-e a gyermekének a jóga?

A jóga?Minden ember lelkének/testének  jó.Gyermek vagy felnőtt legyen is az illető.
A gyerekek olyan technikákat sajátítanak el az órán és a légzésük irányítását is megtanulják és kapcsolódni tudnak,amit a mai világ inkább el akar feledtetni,minthogy erősítene.
Én-kép megismerés,önbizalom erősítés,érzések kifejezése kerül előtérbe.Érzékenyítés történik.
És érezheti,hogy figyelnek rá.
És az órán egy közös om-ozás zengetése a nap fénypontja lehet!(Olyan jó)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése