2020. augusztus 26., szerda

Vizsgafilm ügyében tanácskérés

Ha egyensúlyban vagy ,önmagaddal is,akkor a környezeted is ez irányba mozdul el....így alakítod!Trambulinon fa állás...és már szeretnék továbblépni a lábszáron van a lábam-on.Meg tudom lépni a következő szintet!!🙏
És ma volt jó hírem is!!!:

Hálás vagyok,hogy megkeresett K.
A vizsgafilmje miatt és tanácsot kért.Nagyon ügyesen összeállította az órát és látszik,hogy lelkes!!!💓🙏
Innentől kezdve nagyon jó órát fog tartani!!!
Egyszerű mese köré építette az órát egyszerű pózokkal,bár a szarka póznál én is fennakadtam,de egyszerűen madár repülése imitációval jól beilleszthető egy madár és a gyerekek szeretni fogják mert mozoghatnak.
A relaxáció nagyon illik a mesébe mert a 3 nyúl a selyemfűre települ...
És a dinamikája nagyon jó,hullámzó az óra statikus és mozgásos elemek váltakoznak.A bevezetés is jó,és a játékkal a végén szipiszuper lesz.
Az óra időbeosztására kell figyelni,a bemelegítés időtartamára és a 30.percben legyen a relaxáció,ez a vizsgafilmben azért így legyen.
Kapott tőlem pár olyan tanácsot ami a sikert eredményezi és innen is szorítok neki a holnapi jóga megtartásához!💓🙏
És még azért tetszik az óra mert nincs túlspirázva.Letisztult,tényleg játékos és jóga elemekkel tűzdelt.
Kaptam egy mintapéldányt az óráról  és nagyon örültem neki!!!!

És ami még fontos igazán hiányzik nekem a gyerekjóga!!!!!
Szombati évkezdő értekezleten felmérem a Főnökségnél a kerületben milyen igényt tartanak a jógára!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése