2020. augusztus 31., hétfő

Esti jógára mentem

A Kemko-Stúdióban jól érzem magam....Minden tökéletes!🙏Esti órán voltam.Úgy éreztem kell a munkakezdésemhez egy kis energia!!!Jó döntés volt!!!
És még az Oktatód haza is hoz autóval és azok a percek is értékesek!!!Hát ezért imádom!💓

Van részemről akarat és van elszántság!


Az esti órán is volt,hogy benne voltam a pózban de nem voltam biztos abban,hogy benne tudok abban lenni...hajlított lábbal,de megcsináltam.Büszke voltam magamra!Kihívás is egyben és feszegetem a határaimat.

Jó tartozni valahova,a jóga közösség erre kiváló,egy a cél,egy az út....az energia áramlik!🙏
Csakis ilyen közeget keresek magamnak,ami ad,ami épít,amivel közvetíthetek én is!És e mellett erősödik az immunrendszer,a légzés helyes használatával fókuszpontot kap egy-egy terület,és a test sejtjei hálásak a mozgásért!Öröm a tükörbe nézni!😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése