2020. augusztus 13., csütörtök

A fejlődés útján este is....-mentális ajándék




Esti levezetés is van.
Ez még csak a fejlődés útja.
3 éve még nem is tudtam,hogy jóga órákra fogok járni.
Ma már nem tudom elképzelni hogy heti 1x ne menjek jóga órára!(vagy 2x)
Az otthoni gyakorlásokkal lesz minden egyre kifinomultabb.Látom hol kell javítanom!De így is elégedett vagyok!
Az ön-fotózás csak egy bónusz lett számomra,a fotókat mind én készítem minden egyes pózról.
Ami jobb az egészben.jó benne lenni a pózban.
És ami a legeslegjobb,hogy érzem a fejlődést!
Óriási hátterem van ebben:Gojdár Ildikó a Jóga Oktatóm!!!💓🙏

Ui:Olyan mértékű bázist ad a jóga,hogy a mindennapok nehézségeit képes vagyok kordában tartani általa🙏
Nekem egy mentális ajándék az életemben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése