2020. augusztus 8., szombat

A Kemkoban

Minden okkal történik.
Már előzőleg elmaradt utazás miatt a vasárnapi jógám és az Oktatóm javasolta a szombati Kemko-t ahol szintén Ő tart órát.Igen-igen én is pont erre gondoltam.Ha nem vasárnap akkor szombat lesz a napja a jógának,vagy.....mindkettő?

Szép,csodálatos és nagyon lenyűgöző volt a terem.Még mindig hatása alatt vagyok!Csodálatos,jól felszerelt,modern,gyönyörű ízlésvilággal,színharmóniával.

A részletek is 💓







A Lányok haladó fokon jógáztak már akik összegyűltünk,így haladó órát tudtunk tartani.Mix-óra volt,minden volt benne,szeretett labdám is...ami...hát egyszer elgurult(a rakoncátlan)-szaladtam érte,jót nevetünk ekkor:)

Mindent átmozgató óra volt,az izzadtság garantált volt.

Nagyon szerettem!!!

A jelenlegi lelkiállapotom terápiája.Inkább erre fizetek legközelebb is!🙏Mert gyógyít!

Az Oktatóm csodálatosan jógázik és megkért,hogy fotózzak,mert tetszik neki ahogy fotózom.Hát imádtam ezt is...és még vártam,hogy mit kell fotózni,annyira belejöttem.Könnyű azt fotózni aki profi.A képek is tökéletesek lettek,nem filtereztem őket ,minden sikerült rajta!Hálás vagyok ezért!

Hálás vagyok ezért a másfél intenzív óráért és Ildikó szeretetéért.Amit Ő képes adni arra kevesen képesek!

                                                              Csupaszív ember!💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése