2019. december 12., csütörtök

Szülők,Anyukák!

2012....Saját gyerekeimmel és a kis közösség ami körbevesz...fiam 11 éves....lányom 6 éves ekkor....(egy szülinapot rendeztem a Fiamnak és kellett egy focicsapatnyi gyerek,én voltam az edző...sokáig aztán a Fiúk EDZŐ-nek szólitottak:)))).....)A gyerekkor a megalapozó!Mindennek!Amit beleteszel kedves Szülő...bizony azzá lesz..a közösség meg csiszolja a kis Gyémántodat!És hiába vagyok "mérges"a kamaszaimra,akik most 19 éves és 14 évesek....de tudom mit alapoztam nekik a gyerekkorukban.Még sehol nem volt a jóga az életemben....de ösztönösen tudtam mit kell tennem.rengeteg ingert kaptak,élményt...és bizony előbb is értek a Társaiknál...és bizony most is ezért vívják a közösségi létet,mert nem linkesedtek el....Fontos az alapozás...picit vívok én is a mai társadalommal és látom a mai Szülők mikre képesek,azaz mikre nem....És ó jajjjjj.Miért???mennyi élmény van amit nem pénzben mérünk!És vissza nem adható az az érzés amit a gyerekeddel élsz meg!!!Mennyi szuper program,ötlet vár..ezért érdemes reggel felkelni!!!!!Nekem most is sok ötletem van,a felnőtt jelenemben is:)-készülök is ha már többen leszünk bepróbálkozok a játékaimmal,társasaimmal:))))Az élmény az ami előbbrevisz!!!!

Oviba így mentünk alvókával,azaz otthoni illattal,a kedvenc kis plüssel,mert fontos az érintés,az otthonillat!!!

Hastáncra jártam,próbálkoztam...és a 2 gyerekem az órákon hátul a tükörnél várta,hogy vége legyen az órának:)Aztán mikor már megszokták a helyet kint hagytam őket az aulában és kint mertem hagyni őket,mert megbíztam bennük!!!!!!És hordozható dvd-lejátszón néztek addig dvd-t...szóval az én -időmet is megoldottam a gyerekeimmel,mert egyedül nevelem őket!


Decathlon...de mindenki élvezte a vásárlást,és hagytam!!!!

Na ez egy érdekes történet volt....hetekig vittük a jégcsapot A pontból B pontba....


Este falra kivetíthető fény,mozgó,zenéló....taktilitás a javából!

Dinó kiállítás után kijátszották magukból!

Hagytam őket a természetbe lenni!

Persze a mintakövetés fontos!

Élményt adtam mindig!(nem került pénzbe!)

És mindent megtettem,fociztam is ha kellett!-mert van egy fiam tehát nem volt mit tenni focizni kellett:)

Piknik a szabadban.Mindig sikeres volt!

Puzzle esténként!!!Óriási agyi megmozgató!!!🙏

Hagytam lehetőséget!!!És lásd az arcot!!!💓

Mindig volt mozgásra lehetőség!!!!!

És én is hóangyalt csináltam.merjünk!Igen!Feküdjünk a hóba!!!!

És üljünk a szánkón.És igen a hó hideg,de ez benne a jó!!!!


És igen,legyen sütiillat a lakásban és süssenek a gyerekek!!!!

És igen,hagyd,legyen néha "add fel az elveidet"időszak is!

És ragyogjon a Gyermek!!!!

És legyen élmény és gondoljunk a Másikra!!!!

És együnk finomat és szépen tálaljunk,mert legyen étkezéskultúra!!!Szépérzék!!!!

És fejlődjön az agy....mozgassuk meg az érzeteket!!!

Figyeljünk,tapasztaljunk!!!!!

És lássunk szívvel!!!!!!!!

És hagyjuk örülni a gyerekeinket!!!!Lássuk a mosolyukat.Mert megnőnek...tablet,telefon,X-box,baráti társaságok,ajtó becsukott állapotban a gyerekszobában....és nem látod a kamaszodat.....alig látod....de:


Látod majd benne amit beletettél,belecsomagoltál,amit vele megéltél,amit Te biztosítottál Neki!!!!
Adj szeretetet,szeresd és adj neki élményt!
Ne pénzbe mérd!Legyél Vele és figyelj Rá.A szemeddel nézz a szemébe,és kérd Ő is nézzen a Tiedbe!Fogd a kezét,és érezd a puha kezét!És ha sír kérdezd meg:mi a baj?És segítsd!

Felgyorsult a világ,vele az élet is változik..Futunk,semmire nem érünk rá...de nem hagyhatjuk,hogy gyermekünkre se legyen időnk!

Ha nem is visszük különfoglalkozásokra,de figyelünk Rá,szeretjük és ott vagyunk mellette ha igényli akkor már nyert ügyünk van!!!!

És azt is tudom hogy a jóga az ami a mai felgyorsult világban segíthet lelassulni,megtanulhatunk magunkra figyelni,picit befelé fordulhatunk és nem mellesleg hatunk az izmokra és a fizikai állapotunk javulni kezd és ha rendszeresen jógázunk az beépül és életszerűen napirendi pontba illesztjük és elkezdünk békében élni magunkkal és a világban is egy helyet találunk magunk számára.
Én tananyagként vezetném be az iskolákba/óvodába napi rendszerességgel a jógát!!!!!Légzéstechnikát gyakorolva és technikákat elsajátítva hogyan kűzdhetjük le a napi stresszt.....

Nekem az életem megváltoztatta a jóga!Nem az az ember lettem aki voltam!
Olyan emberekket ismertem meg a jóga által akik a szívembe költöztek és nagyon jóvá tették az életem!

Kívánom hát kedves Szülők!Figyeljetek gyerekeitekre,adjatok nekik sok élményt és ne pénzbe mérjétek mit adtatok!!!🙏

Ja és vigyétek el őket gyerekjógára!!!!!

Csak adni tudtok vele!!!!!Annyit fogad be belőle amennyire szüksége van és mindig csak épül általa!

Jógázni jó!!!!💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése