2023. február 21., kedd

Érinteni jó

Érinteni jó-jelmondattal 2 jógacsoportommal jógáztunk.

Érintés minden tárgy erre szolgált.
A kendő volt az alap,amivel bemelegítettünk és virágot varázsoltunk a tenyerünkből általa.
A labda volt forró,nehéz,tüskés és mutatóujjal érintve adtuk tovább.
Válogattunk bojtokat,pillangókat és mindegyik más-más tapintatú volt.
A homokóra adta az időegységet számunkra.
A felragasztott képek futó játékként szolgáltak,tapsra keresett egy képet és leutánozta.Vicces képek és ez nagyon jó hangulatot teremtett.
A relaxáció alatt én lassan meséltem nekik egy tavaszi rétről és miközben csukva volt a szemük a középen található virágot megvilágítottam és erre "ébredtek"fel varázslat történt.







A nagyoknál 18 fővel dolgoztam,minden percben számomra is egy koncentráció,de a jól átgondolt feladatsorok mindig átsegítenek a nehézségeken🙏

A szőlőcukor az óra végén becsomagolt volt,hisz érinteni jó,ezért még a csomagolástól is meg kellett szabadítani a cukrot....-élvezték is nagyon.
Simogatást adtunk körbe-volt aki mondta ő nem szereti a simogatást-de mégis nem megszakítva a kört ő is simogatott és kapott is simogatást.

Amit én kaptam óra végén:💝
Mira és én jógázunk képeslapot.

Az a szívecske indította el benne amit előző órán választhatott a szőlőcukor mellé.
Szívem megtelt szeretettel és érintette lelkemet💝

Az öltözőben egy Szülő odalépett hozzám hogy szeretne jógára járni a Lánykája.Lehet?

Kell,szükséges és hogyne lehetne!!!!🙏


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése