2023. február 14., kedd

Adni jó

Adni jó-óránk fantasztikusan jól sikerült.


Minden a terv szerint.

Jó eszközválasztásokkal.

Tünemény gyerekekkel,ők a Kicsik.
Felfele néző kutya pózban.



Adok -kapok téglával a kézben.
Ma 16 kis Jógi jógázott a Nagyoknál.

Relax alatt ezeket olvastam fel nekik,hogy válaszd ki gondolatban kinek mondanád..


Poharak.Asztal pózban rátettem a pocakjukra,és mindenki hasán megállt a pohár!!!Ezzel kínálod meg azt akit szeretsz.Ezt a poharat hazavihették a gyakorláshoz./volt öröm/

Meditációs óra végi körben,annyit vehetsz amennyi szíved dobog.

Képecskék segítségével -ami Csíki Mariann könyvéből származik-nyitottuk a mellkasunkat,szív csakránkat:


Az idő mérésére homokórát használtunk.

na persze szív cukor volt óra végén.

A relax alatt vattacukor illatot fújtam.
Az Endorfin termelődött rendesen!

Kívánság-csengettyű.Végigmentünk a csengettyűvel kinek mi a kedvenc jóga póza és eljógáztuk mindenki pózát.

Gyertyát gyújtottunk óra végén.

Az Im Happy dal a kedvencünk.
Mérhetetlen boldogsággal énekelik és adok-kapok elve szerint a gyerekek is kaptak az órából és én is sok-sok boldog gyermekarcot kaptam,nevetést,ölelést,érintést és óriási fegyelmezettséggel az élet nagy dolgait is egyengettük a jóga által.

Tünemény gyerekekkel nem nehéz jógázni!🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése