2021. július 26., hétfő

Vidéki reggel a szabadban

Reggel fogtam magam és....kinéztem egy fát...hát időztem nála.Istenem mennyire el nem tudom mondani azt a jó érzést!!!!!!!Imádtam azt az időt amit magamra áldoztam.

Hangyák,szellő,napfény és a természet illatai....


A vidék tölt....energiát ad!

Könnyen megy minden,adott a természet,az anyagok és te magad.Így kerek egész lehetsz!


Este szuper hold volt,persze megnéztem.


A naplementét egy kukoricaföldön töltöttem az Anyukámmal séta keretében!💓

Hazafele egy cica akadt utunkba...hát ez is felért sok-sok pozitív enrgiával!



És azokkal lehettem akiket nagyon szeretek.A Családom!!🙏💓
Hazaértem a nagy városba...és megpróbálom mindazt a sok-sok energiát itt hasznosítani amit ott kaptam.

Namaste!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése