2020. december 7., hétfő

Online jóga és ami mögötte van...





Kezdet,tudtam,hogy lesz ma online jóga órám....még 17 óra után értem haza a munkából,ettem....ittam...18 órakor kezdés,előtte és utána is volt gyakorlás,de az már kedvem szerint.



A fali lógások elengedhetetlen feltétele lesz a jó karizom és a fordított testhelyzetben komfortos-érzés...

Azért ezekben a pózokban tartósan benne lenni és kivitelezni nem egyszerű dolog nekem,tenni kell értük!



Az óra nagyon jól felépített volt!!!!Én voltam túl fáradt és nem ráhangolódott...Az online otthoni jóga óra alatt hallod a gyerekeid beszélgetését,jövés-menés van....vacsora illatot érzel....hallod a fiad egyetemi előadást hallgat....és a gondolataid is még a napodban vannak,hisz éppen hazaértél a munkából....Így nehéz:"zárd ki a külvilágot" nekem és persze megy az online óra és az üzenetek is jönnek közben ,hisz elérhető vagy az online térben....,de megpróbálod kikapcsolni a külvilágot....

Fotózásra megkértem a fiamat készítsen párat a másfél óra alatt randomra...



A hely adott,elvileg...az ajtón túl viszont zajlik az élet...

A lehetőség megvan....és élsz vele...hétfőn is....
Az óra végét így zártam.Jót mozogtam.Legközelebb igyekszem jobban figyelek magamra és kizárOM a külvilágot!
Mozogj te is ha teheted!Én JógáZOOm🙏



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése