2020. november 10., kedd

Levegőt!

Levegőt!
Ugye ez a legfontosabb most.....kapjunk levegőt,jól és még sokáig....Amikor tegnap Covid tesztre mentem és a nagy,monumentális kórház körül köröztem Párommal-aki elkísért mert igaz csak a kapuig jöhetett de velem volt💓-azon gondolkoztam te jó ég,most megyek műtétre,a falak közé ahol a levegő sem olyan...és talán nem is olyan jó ötlet....és akkor is arra gondoltam hogy 4 egység alatt be,bent tartod és 4 egység alatt ki,vagy 8 egységenként....ahogy tanultam az oktatómtól💓🙏

Mert végül a Covid tesztre éppen a kórház lépcsőjén álltam már...amikor telefonhívást kaptam,nem lesz műtét....kell az ágyam a Covidos betegeknek...Tudom,hogy mi a teendőm.Otthon.
Tovább folytatni a helyes légzéseket,tudatosan leülni és légzésfigyeléssel erősíteni magam.
Magamba lenni,adni magamra időt és ezáltal tudok másokra is időt szánni,mert erős maradok,mert immunisan erősítem magam és tudatosan az én-képemet nem veszítem el!
A maszk alatt is mosolyogj egyet,magadért.
Kapok megjegyzéseket az erős én-em miatt.Szerintem mindenkinek kéne az én-képét erősíteni és megtartani,mert már sodródás van....a világ ezt kívánja.....sodródj hisz mást nem tehetsz,de mellette légy tudatos és ülj le,számold a légzésed,erősítsd magad!A tüdőd!Az elméd!
Én így teszek.Csendben.Magamban.
Erősödöm!

Namaste!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése