2019. szeptember 1., vasárnap

Köki-tetőkert:reggeli jóga


Ma nem maradhat el a beszámoló😀

Köki Tetőkert,ide lett hirdetve a reggeli jóga óra G.I.💓jógaoktatóm által.Alig vártam!A tetőkertet amúgy is szeretem!Hát még itt jógázni reggel 8 órakor!!💓
Én ott voltam!És még sokan.Ahhoz képest,hogy vasárnap sokan inkább aludnának....nem is tudom mit hagynak ki emberek...de lényeg,hogy mi akik ott voltunk:megtelt a szívünk szeretettel!A napfény cirógatta bőrünket,a hangyák is😉-és egészen már érzet volt a szabadban jógázni,a külvilág zajaival,járókelőkkel,akik áthaladtak mellettünk a járdán-figyelmükkel-és a hang terjedelme sem az,mint teremben,figyelni kell az oktatót mit mond!

Elmondhatatlan,jó és kellemes érzés,érzetek azok amiket most itt említenék.Mindenkinek kívánom az érzést,hogy próbálja ki!
És óra végén tálcán finom gyümölcsöt kínált az Oktatónk🍇🍊🍈-közös gyümölcsözéssel zártuk az órát💓🙏

És a fa szeretetem a hétvégén megint megmutatkozott!A természet csendje:imádom!








.

Hálás vagyok,hogy a természet ennyi mindent tud nyújtani,így a szabadban tartott órákért is hálás vagyok!!!🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése