2019. szeptember 29., vasárnap

Az erdő Kincsei

Kincsek az erdőből!
Annyira tölti az embert!!!!A színek és minden amit az érzet ad....A jóga órán az állatok világnapjára való ráhangolódásképp az erdei állatok valamelyikének születésnapja lesz...részletek majd a jóga órák után itt a blogban!

Picit alkottam...

A színek igazán szépek!

Az erdei sétámon ezeket gyűjtöttem.Élmény is volt és a séta külön jólesett,már talán ritka ha egy nap nem sétálok fél órát,egy órát tervezetten!

Az óra terve készül....A levelek préselés alatt,könyvben.

A séta magáért beszél...A színek.....a látvány....

A gombák....


És a talált szív-kő.Mert hiába voltam egyedül...mégsem vagyok magányos.Semmi nem történik véletlenül.Azaz minden okkal történik!🙏

Ezeket  az állomásokat megcsináltam és volt amit nem fotóztam....


Ez kihívásnak számít nekem.És igazán nem is tudom megcsinálni....

Jó volt látni futó embereket körülöttem és biciklizők is voltak...👍


A lefele-felfele lépegetés jól ment.Az egyensúlyozásom rendben van!



A gerendán is jól ment az egyensúlymegtartás!


A 20 láblendítés egyik majd másik lábbal is jólesett!


Ez pedig jó kis játékos feladat!

Otthon is vár egy fitness sarok....💓💪Ha nem tudok majd az időjárás miatt sétálni,mozogni igazán jó szolgálatot tesz!!!


Tervezek egy ilyen játékos feladatot a jógára.Kicsiknél csak vonalon járás differenciálással!

És lássunk jól!!!Legyünk tudatosak.Lássuk meg amit látnunk kell..."jól csak a szívével lát az ember"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése