2019. szeptember 29., vasárnap

33!!!

Kedves blog Olvasóim!

33 jógázó ovis jelentkezett az ovis jógára!!
Hálás vagyok és boldog!!!💓🙏Kihívás is egyben,de felkészültem és a gondolatok ereje működik!Vallom,hogy már az ovis korosztálynak szüksége van valamiféle önnyugtatásra,belső csend-figyelésre és mindez a jóga órák hullámzásában elérhető számukra.Játszunk,kiáltozunk de a másik pillanatban elcsendesedünk és figyelünk,elsősorban magunkra és persze a közösség összetartó ereje sem elhanyagolható.Az óra végi szőlőcukor a szádban elolvadása pedig a hét csúcspontja!Egy gyereknél mindenképpen az!!!Az energiát adó szeretet-cukorka,én így hívom!Annyit vegyél belőle ahány...orrod van,ahány harmadik szemed van,ahány koponyád van...ahány szíved van...ahány kedvenc jóga oktatód van:))),ahány füled van-néha van ilyen kiváltság is!Gyerekekkel jógázni jó!!!

Szerdán indul az első óra,Nagyok 20 fővel,Picik 13 fővel.
(Mit nekem egy portfólió...tényleg nem izgulok,óriási rutin nekem heti 2 jóga óra sok-sok Picúrkával és mindig adódik helyzet!!!💓🙏De a szeretet ereje,a légzés és a tudás....átsegít a nehézségeken.

A gondolat ereje:újabb túrán gondolkozOM....
És ami a fejben már gondolatot szült nálam az...hát megvalósulni látszik.Sokat utazom sok-sok helyen megfordulok a Kedvesemmel....és szeretünk fotózni.Újabb tervem,hogy minden utazáson fotózOM valami jóga-pózt.Fejlődésem útja is jól látszik majd az évek során és lesz egy kis plusz a blogban😉A(z) (Ön) Managelés is fontos a mai világban💓🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése