2019. május 9., csütörtök

Indiános óra-Bátor vagyok...

Indiános óra....Persze nehéz volt az órakezdet ilyen óra-képpel,hogy ne nyúlj az eszközökhöz:)))Nagyon motiváló volt a szín-tollak elrendezése a tornaszoba közepén.


Nagyjából meg is maradt az óra végére.A nagymozgásoknak meghagytam a terem egyik részét...

Az indiános szalvéta nagyon tetszett nekik,hogy ezen kínáltam nekik a szőlőcukrot:)

A színek épültek a pózokra,a pózok a csakrákhoz igazodtak.

A vízpermetet a farönkök gurulása közben használtam,hogy a  tutaj hogyan segítette az indiánok haladását a bölcsek kövének megszerzéséhez...

Most először vittem be a csontvázat.Körbeadtam,megnézték a csontok hogyan futnak végig a gerincoszlopunkon.És ma nagyon sok szép aranyszálat láttam:)


Az óra végén a jógapózok elvégzése után nyílt ki a kosár és fedte fel a bölcsek kövét:)



A Picik farönk gurulása.

A relax alatt tollpihével simítottam a homlokukat,halk zene szólt közben.

A kerge pókokkal is találkoztunk a szigeten.







Majd megbeszéltük azt is,hogy ki mikor volt bátor.....egy tollpihét adtunk körbe,akinél volt az mondhatta el mikor volt bátor.Az óra szankalpája:"Bátor vagyok"volt.Többször elhangzott Picik/Nagyok óráján is a "Bátor vagyok,erős vagyok,okos vagyok,szép vagyok"...-közben mutatjuk is.

A nagyok farönk gurulása.





Relaxáció a Nagyoknál.A tollpihe-cirógatás nagyon bejött nekik.Szinte kivétel nélkül mindenki elmosolyodott mikor érintette a toll....

Az égó gyertya mellett ki meri felemelni a kosártetőt...persze a kezek a magasban voltak.Egy kiszámoló döntötte el végül....És mondtuk el újra a "bátor vagyok....."kis versikénket.Volt ijazás,sátor építés,zászlót tűztünk a sátorra,napüdvözlet és találkoztunk a nyuszival is,és kerge pókokkal a szigeten.És a matracunk alatt volt egy meglepi matrica,ami a bátorságot adta,hogy eljussunk a bölcsek kövéig.

A szőlőcukor a szalvétán kínálással nagyon tetszett a nagyoknak is.
A gyertyát közösen fújtuk el.

A játékunk a színes tollakkal volt.Mindenki választott egy tollszínt,azzal futhatott.Ha tapsoltam és mondtam egy színt akkor az a szín leguggolt,a többiek megálltak...és ez ismétlődött.

Az órán többször csináltunk:Tűzmanót és melegítettük át tenyerünket és tettük a szmünk elé az "energiát".

Tartalmas,jó órák voltak.
Persze a szőlőcukorért már reklamálnak.Imádják!

A következő óra NYÍLT óra lesz.Megmutatjuk mit tanultunk,mit tudunk már és Anyának/Apának is lesz lehetősége bekapcsolódni.😊

4 megjegyzés: