2018. július 20., péntek

Otthoni gyakorlás-mentális terápia

.
Fontos elv ez a jógában.Én is sokat gyakorlok ahhoz,hogy mindig picit rugalmasabban,könnyebben tudjak felvenni egy-egy pózt.Picit több mint egy éve kerültem kapcsolatba a jógával.Azt mondhatom,hogy soha nem késő elkezdeni!Leginkább a mentális oldala domborodik ki nálam a napokban,de most,jelenleg erre van a legnagyobb szükségem.Megoldást nyerek vele!És csak hálás lehetek,hogy kapcsolatom van a jógával!



Hívtam a lányom is,hogy jön-e velem jógázni.De egy szőnyeget terítettem csak le.Nem volt kedve.A jógában fontos elv,hogy belső indíttatás kell hozzá!

A gyakorlás egyenes hátat eredményez és már kell a szervezetemnek is a fordított testhelyzet!


Feltölt,kikapcsol,regenerál…



Igazán a csoportos órák hiányoznak nagyon,de most kis szünet van a Mamata Stúdióban.




A gyerekekkel az órák nagyon hiányoznak!!De tudom hamarosan elkezdhetem velük,egy új helyen,új gyerekekkel,ugyanolyan lelkesen és lelki békém egyensúlyt nyer!❤


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése