2023. április 25., kedd

Indiános óra-a bölcsek kövét megkeressük

Ez az indiános óra,mikor a bölcsek kövét keressük meg.
A kígyó örzi a köveket és a sok feladat,jóga pózok kiválthatják-és nyílik a kagyló ládika.
A színes tollak is segítenek.



A kígyó körül gyertyák égnek.



A praclik az alagutat formázzák meg/lefele néző kutya pózként/.

Óra végén pici nylonban csillogó kő volt az ajándék.


A nap rossz illetve jó hírét mondtuk el miközben felfúztük a láncot mindig egyet továbbadva a társunknak.

A tisztáson a szélcsengó hallatta hangját.

A kígyó ezeket a köveket őrizte.

A kő-pózok elvégzése után nyílt ki a ládika.

Túzmanó is besegített.

Sok átmozgató,nyújtó pózt végeztünk és a jelmondatunk szerint a "Bátor vagyok"-kal elértük a végső célt,megleltük a köveket.
A relaxáció alatt indián tollal simitottam meg valamelyik végtagjukat és a meditációra hangolódásnál visszakérdeztem kit hol érintettem meg a tollal.

A forgó szél kerekedett-nél jól kimozogták magukat.

A kígyót óra végén meg lehetett simogatni."Mindenki legyőzte a félelmét és megsimogatták.

A farönkök gurulása után vízpermettel érzékeltettem,hogy folyón keltünk át,ez tetszett nagyon a gyerekeknek.

Nagyon jó hangulatú órák voltak,a picik is szépen végezték a feladatokat,de nekik csak az egyszerűbb pózok voltak és nem annyi mint a nagyoknak.
Tünemények!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése