2023. március 10., péntek

Erős vagyok

Erős vagyok-jelmondtattal zajlott az ovis csoportjaim jóga órája.

Az üdvözlés a közös érintéssel kezdődött,mert minél többen vagyunk összeadódhatnak az erők.

Ez egy "nagyon-nagyon-érzés",mikor a kis kezek érintik egymást!!!!

A kiscsoportban is átjön az érzés!

Igyekszem minél több területen átmozgatni az izmaikat,nyújtózunk,lélegzünk!!!


Imádják a nagy labdával való gyakorlatsorokat.

Nyújtózunk,erősödünk!


A légzéshez különféle eszközöket is viszek be imitálom a tüdő mozgását.

A gyerekek ekkor gumiszalaggal a kezükben szintén imitálják a tüdő tágulását és az összezsugorodást.
A gumiszalaggal történik a bemelegítés egy "erős vagyok"-jelmondatos órán mert hihetetlen mód a nyújtásra ösztönzi a gyerekeket.Számomra jelölt gumiszalag van mert az nagyobb és én is ugyanúgy megnyújtózom a plafon irányába,a mintát én adom.

Következő óráim:vizes óra.Víz világnap miatt.és bizony vizesek is leszünk valóban🙏
Kis taktilis óra lesz,mindig szeretik a gyerekek és hihetetlen mód stimulálhatók az érzésszervek!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése