2023. január 17., kedd

Boldog vagyok.....

A gyerekek állították az ovis jógán,hogy a kártyákat rólam mintázták.
Annyira állították,hogy lenyugtáztam,Elképzelhető....

Sok-sok boldog gyerek jött ma órára,tényleg boldogság jegyében telt az óra.

A kártyáktól odaáig voltak🙏

Kedvenc daluk is megszólalt.Hát imádták.Én meg imádtam ahogy ők énekelik és mutatják hozzá a mozdulatokat!

A cilinderből húzod ki a kártyákat.
Ez már maga a boldogság nekik,hogy varázsolsz.

Boldog vagyok.
Erős vagyok.
Okos vagyok.
Szép vagyok.

Na mondanom sem kell ezt elmutogatva igazán elégedett gyerekekkel ültem szemben.

És ki mikor volt boldog?-elmondták.
Igazán klassz mondatok hagyták el a szájukat.
A homokóra 2 perces.
Ez idő alatt kényelmes pózt kértem tőlük és Nagyok/Kicsik is csendben végigvárták a 2 perces pihenő időt-relaxáltunk./Nagy szó ilyen csicsergő ovis gyerekektől ez!/

És ami jó érzéssel töltött el a 17 gyerek azt állította hogy boldog.A 2 nem boldog gyerek közül az egyik nagyon szeretett volna ebéd után hazamenni és nem mehetett,
A másiknak a Hörcsöge pusztult el....

Én 10 cm-rel a Föld felett mentem haza annyit töltöttek rajtam a Gyerekek az órákon!🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése