2022. október 7., péntek

Befele figyelés

Esti ráhangolódás...

Még nem teljesen tudok a világ zajától elvonatkoztatni,még nagyon kesze-kusza körülöttem minden.
Egy teljes órát nem tudtam végig koncentréltan figyelni.
A befele figyelés az alapja a jógának.

És a Jóga Oktatóm-tól tanultam,"csak magadra figyelj,az érzeteidre","addig maradj a pózban amíg jólesik","semmit ne erőltess"-
A slow life életmód tanulásán vagyok,lassulok.
Túlpörgetve,túltolva éljük a mindennapokat.
Belekényszerít az élet és közben elmegyünk magunk mellett..

A gyerekjóga órákon sok-sok gyerek szeretne velem jógázni így most ez óriási erőt ad,hogy a fejben  felépített úton haladni tudjak.
Egy nagyon interaktív állatpózos társasjáték készül folyamatosan.Hogy okosító,agyi folyamatokat is vigyek a tanulási folyamatba keresztcsatornák játékaival egészítem ki.(ez a Piciknél nem kerül beépítésre).
Találtam a neten egy Oktatót akinek online órák vannak feltöltve  a cstornájára.Mivel az én Jóga Stúdióm megszűnt kellett alternatíva az életemben.
Ha találsz egy orgánumot,egy számodra szimpatikus embert akit képes vagy követni élni kell a lehetőséggel,hisz nem véletlen akadtál rá,utadon vezetni fog.
Nem feledve azt az Embert akitől tanultam és minden alapot ő nyújtott számomra,hogy megmutatta,azaz elindított ezen az úton és érzem vezet továbbra is,noha nincs mellettem,velem....💓


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése