2022. április 20., szerda

Indiánok bátorsága

Indiános óra volt az ovis jógán.
Már láttam mindkét gyerekcsoporton,hogy nyugodtak,és így könnyű dolgom volt,végig azt jógáztuk ami a tervben szerepelt.
A bölcsek kövét kerestük,amit egy kígyó örzött.Kalandok sokasága mentette meg a bölcsek köveit.És óra végén kinyílt a szelence.



A Bátor vagyok,erős vagyok,okos vagyok,szép vagyok jelmondat vissza-visszatérő volt.

Mocsáron is jártunk-keltünk és farönkök is voltunk,vízpermetet kaptak a gyerekek.

Álomfogó tollpihe cirógatta kinek a kézfejét kinek az arcát a relax alatt.Indiánok játszotta zenét tettem be aláfestő zenének.

A tűz szimbólum is végig velünk volt.
Tűzmanóval bemelegítettünk.Energiát vittünk arra a testrészünkre ami a legjobban megkívánta ezt.
Tollal és pohár segítségével ügyesek is voltunk.

Kanállal egyensúlyoztunk jobb és bal kezünkben köveket.Forgószél is támadt és ezt is eljógáztuk.Sátrat vertünk,ezt is eljógáztuk és zászlót tűztünk a sátorra.Ezt is eljógáztuk.
Volt még hős póz pózsorunk is,itt ijaztunk és almát lőttünk le a fáról mert éhesek voltunk mi indiánok.
És a végén megérkeztünk az erdőbe,fa pózok voltunk.Mindkét lábunk volt tartó láb.

Az erdőben mindenki cobra lett így a kígyó barátkozott már velünk és kinyitotta a szelencét nekünk,megcsodáltuk a bölcsek köveit.

Az óra eleji és a végi OM ozások nagyon szépen sikerültek.
Tünemények voltak mindvégig a gyerekek!

Óra végén ajándékba színes tollat kaptak a gyerekek.

Rendelésre:)-mentolos szőlőcukor is volt,az epres mellé.

Tartalmas,sok eszközös óra volt,igazán érdekes volt a gyerekek számára.
A gyertya meggyújtása és kikapcsolása is játékos,de egyben eléri a célját is.
A meditációs körben többen elmondták mikor voltak bátrak.És használják a "Bátor vagyok...erős vagyok..okos vagyok...szép vagyok" jógavarázslatot amikor félnek valamitől-ezt is elmondták🙏

Én csak köszönni tudom a gyerekeknek a mai napot!!!!

Namaste!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése