2022. április 13., szerda

Áprilisi vicces óránk az oviban

Mindig gyerekanyagra is tervezek.
Előző ovis jógára nyuszis témakörben készültem a Kicsiknek és a Nagyoknak is.
Nyuszi elvesztette a csengettyűjének hangját és az állatokkal együtt sikerült visszaszerezni.
Most már nem a Nyúl a téma hisz az sem jó ha mindenhol ez az inger éri őket.Vicces április-hozta az ötletet a légycsapóval.
3 egyszerű légycsapó.Klassz jóga kártyák ismert pózokkal plusz egy nem ismert póz de az a "Tükröm,tükröm mondd meg nékem melyik jógapózt tanuljuk a héten?"póza.

Hát tünemények voltak a légycsapóval,egyéniségükhöz mérten csaptak a képre,ki egy nagyot ki sok picit és volt aki óvatosan tette.
kikészitettem az ernyőt a relaxra és a játékhoz de egy elég virgonc hangulatot eredményez a légycsapós csapás így nem kockáztattam spontán relax volt légzésfigyeléssel és futó játék körben a szőnyegek körül,tapsra pillangók legyetek..ezt többször kellett a hullámzás miatt így volt jó ez az óratipus.
Szerencsére pedagógus vagyok így látom mit mikor és hogyan tudok jól megoldani:)
Az I'm happy cd-t vittem órára és mivel boldogsághormonunk termelődött így ezt nem nehéz bevetni és szeretik is a gyerekek.
A meditációs körben ki mikor volt vicces témával érdeklődtünk egymás felől.Jókat nevettünk...

Nagyoknál még volt grimasz kártya is,csapóval persze és aki amit csapott képet elvitte és őt utánoztuk le,a Csapó pedig a kártyáját.Jókat nevettünk egymáson.
szőlőcukor óra végén:"Annyit vegyél amennyi....és kértem egy gyereket mellettem ő találja ki....ő azt mondta:amennyi orrlyukunk van"Megint nevettünk,vicces óránk lezárásaképp ez pont jó volt.(volt nálam bőven szőlőcukor)

 Indiános órára készülök legközelebb,sok-sok póz van benne amit szeretnek a gyerekek.És nem utolsó sorban sok keresztezett testtartás is,ami fontos,hogy meglegyen.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése