2022. március 10., csütörtök

Harmadik szem csakra

Harmadik szem csakrás órámra úgy készültem,hogy lila színű pólot vettem fel és lilás színű nadrágot.A szín is mindig meghatározó egy-egy órán.

A gyerekek nyelvére lefordítani egy harmadik szem csakrás órát nem volt kis feladat.De sikerült.

A baba pózban nagyon el tudtak csendesedni.

Az eszközök adták magukat.Hangtálat is használtam-jel adás céljából amikor hallod a hangtál hangját változz szoborrá,jóga pózzá.Imádták.A nagyok óráján Deva Premal Hari Om dalát hallgattuk.Amikor elhalkult a zene kellett jógapóz szoborrá dermedni.Imádták.

A meditációt egy mandala segítségével végeztük.Igazán ez rövid ideig tartott de csinálták és annyit amennyit lehetett foglalkoztunk vele és ment tovább az óra.

A harmadik szemüket óra elején ragasztottam fel és egy tükröt is biztosítottam hogy megnézhesse a harmadik szemét.Hát mit mondjak?Elbűvölte őket.

Az üdvözlő belépő érintésünk ez volt.

A mandala felragasztása után,szem magasságba tettem helyeztem el a szőnyegeket.


A harmadik szemünk pózai közt szerepelt,babapóz,nyuszi,Genésa....

A képzeletünk szárnyalt és sokat voltunk csukott szemmel,és képzeltünk dolgokat....

Óra végén folyosón gyermek Apukával:
a Gyermek a földön négykézláb és keres....
megyek szembe vele és kérdezem:"keresed a harmadik szemed??"
"Igen"-válaszol kétségbeesetten.
Apuka néz.
Igen,harmadik szemünk van Apuka,
Gyere M adok egy másikat...

És azt a boldogságot...hogy kapott egy új energiát!!!
Azt hiszem átment minden amit ebbe az órába bele lehetett tenni.
Szükségük van a gyerekeknek erre!🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése