2024. október 17., csütörtök

Connect with Your Spirit: 10 Minute Tibetan Singing Bowls Meditation | S...

Mai jóga óráimon a hangtál-meditációt is beépítettem.
A relaxációba.
Nagylabdás jóga órák voltak.
Azt hiszem nagyon-nagyon megérintette a gyerekeket.
A tegnapi jóga bemutatón-ahol jártam-kaptam egy kis motivációt,bátorságot,hogy nyugodtan beépíthető és igen,nagyon-nagyon kellett a gyerekeknek és micsoda ellazulás volt!
A nagy labda egyébként is elvarázsolja őket.
Kiegészítettem még  6 labdás pózzal,hangtálammal-futó játékkal-sablonról utánzó mozdulattal,láb masszírozás volt islabdákkal,mind-mind más tapintású,és légzőgyakorlat ping-pong labdával.
A bemelegítés nagylabdán történt és a meditációs kör is,tenyér szorítással-add tovább!Áramlott az energia rendesen!

Labdával jógázni jó-szankalpánk volt,az ahimsa többször előkerült az órán,vigyázzunk egymásra!

A szülőknek is feltettem a zárt csoportba ezt a hangtálas meditációt.Lehet otthon ellazulni🙏








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése