2024. január 30., kedd

Okos vagyok szankalpánkkal megtornáztattuk az agyunkat és keresztcsatornákkal foglalkoztunk

Jobb-bal agyfélteke dolgoztatása,sok indián szökdeléssel és mondóka-mozdulat egyben követéssel.
"Egy kicsi kalapács kopp-kopp-kopp"1 ököl a térden
"Két kicsi...."2 ököl a térdre
"Három kicsi kalapács...."2 ököl térden egyik láb dobbant
Négy kicsi kalapács..."2 ököl térden -2 láb dobbant
"Öt kicsi kalapács..."-2 ököl térden-2 láb dobbant és fej biccent együttesen.

Ilyen és hasonló versikéket mondtunk
"Aki nem lép egyszerre...."címűre aki-bal kéz dobbant,nem lép-re bal láb dobbant,egyszer-re-jobb láb dobbant,re-jobb kéz dobbant a földre stb...

Megmozgattuk a tudásunkat,összehangolódtunk.

Szerencsekerék játék biztosította a játékot.

2 ceruzával rajzoltunk egyszerre!!!!!-ez nem volt könnyű.Egy időben,ugyanazt rajzolta jobb és bal kéz is.

Kártyát húztunk és leutánoztuk a kártyán lévő mozdulatot,majd szőnyegcsere mással így kártyacsere is történt és azt utánozták le a gyerekek.

Jóga bon-bont ettünk mert a csoki jó hatással van az agyra,persze jóga-.póz csoki volt😌


És a rajzolás képekben.
Nagyon ügyesek voltak a nagyok és a Kicsik is!!!!


Óra végén megkérdeztem okozott-e valamelyik feladat neki nehézséget.
A rajzolásra mondták,hogy az nem volt könnyű!
Szankalpánk ma:"Okos vagyok"
Ezt megelőző órák:Bátor vagyok,Erős vagyok,most OKOS vagyok és a következő óra :SZÉP VAGYOK lesz.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése