2023. október 17., kedd

A félelem lekűzdése genésa segítségével

A pózok a pók alatt voltak.
Csakra szerint válogattam össze a pózokat mindegyik a feszültségoldással kapcsolatos volt./nyúl,mosómaci,jóga trambulin,oroszlán,szfinx,magzat póz/

A feszítő-lazító relaxációban sokáig benne tudtak maradni🙏

Az eszközök mindig dobnak az óra hangulatán.Pókot világítottam óra végén minden gyermek tenyerébe és "vidd haza a jóga pókodat" játékkal búcsúztunk el egymástól és bezárta a kis ujjait a tenyerén én pedig kikapcsoltam a zseblámpát így a  bezárt tenyerébe maradt a pók😊

Az óra eleji kép.

Genésa az Elefántfejű Isten alapozta meg az óra menetét.

Sok feszültséget oldottunk jóga-nyelvezettel gyermeki érintettséggel.
A meditációs körben elmondták: legtöbben a víztől félnek,a kutyától és attól ha nincs mellette az Anyukája....

A következő óra nagylabdás óra lesz!-2 alkalmon keresztül.

Óra végén a szülők elmondják milyen hálásak nekem és ma azt is elmondta egy szülő,hogy milyen magas színvonalúak az órák és jó lenne ha Újpestre is eljutnék órákat tartani.💝🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése