2021. október 15., péntek

Végtelen szeretet

Sokan csak fotózzák és tetszik nekik a Könyvem/jegyzetfüzetem a munkahelyemen.
Én így is élek...minden jegyzetelés oldalon a szeretetről vannak idézetek...

Ma egy mondat irányult felém  ami sem hangsúlyban sem tartalmát illetően  bántott engem és  foglalkoztatott egész nap....
Van mikor nem mész bele interakcióba.
Ha kell továbblépsz és tudod milyen ember vagy....és a szeretet visz előre.
Tudom mi van bennem,tudom mi vezérel:és ez a szeretet.

Még nagyon gyerek koromban jártam hittanra és a Pap bácsi tanította hogy a fülünk mögött ott van az ŐRANGYALUNK.
Gyerekként nem is akartam az oldalamon aludni,hogy nehogy összenyomjam.😉
Milyen erős a hit.Mert bizony Felnőttként is tudjuk mi és ki az akiben hinni lehet.

És a másik a légzés ereje....
Volt egy hisztibe belelovaló kisgyerek a csoportomban a minap mondtam neki vegyen nagy levegőt,vette és fújja ki..és fújta...és a harmadik légvételnél megnyugodott.Akár hatásos is lehet a légzés🙏

A Szeretet ereje pedig előbbre visz.A testi erőnlétünk mellett fontos,hogy az elme is jól legyen!
Ne csak magunkkal szemben hanem Másokkal szemben is!!!!🙏🙏🙏💓💓💓

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése