2021. augusztus 27., péntek

Vissza-hangolódás



UtazOM megint.Ami szintén jót fog tenni,mert nekem a máshol lenni állapot töltődést eredményez.De mellette már nagyon hiányzik a jóga szellemisége,hogy igenis megteremtsem a hangulatát,a szőnyeget kicsavarom és már BENNE IS VAGYOK!
Megkérdeztem a Jóga Oktatómat mikor,hogyan kezdjem a jógázást és még az Orvosommal is konzultálok,fejben eljött az az idő mikor már nekem kellene....a műtét után mit enged a szem,erre várok még orvosi szemmel...















A nyújtások,csavarások már jólesőek és nem terhelem a szemem(nyomás nem éri)

Egyelőre belső figyelemmel megkezdtem a ráhangolódást.
Utazás előtt is megteremtem magamnak,levezetem a héten felhalmozódott stresszt(volt sajnos).

"Apró kis labdát gyúrok az idegességemből és egyszerűen elhajítom"

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése