2021. február 26., péntek

PPT dia képkockája

A PPT-m utolsó képkockája a minősítésemre Mi lehetne más?Mozgás és gyerekek és én....mert bizony egyértelmű jelzést kaptam:
 "AZ TE VAGY!!!"😊

Köszönöm a figyelmet dia  az utolsó képkocka.Erre vártam már.Talán még pici pótlásokkal-ami csak később érkezik linken a Hivatalból-és lezárom ezt a minősítéses dolgot(mert már jó ideje csak ez tölti ki a napjaimat) és több időm jut a jógára,magamra és újabb ötletek születnek a fejemben a jóga irányában...
Beszélgettem egy felsőbb szinten dolgozó szakemberrel a kerületi jógáról.És ő pártolja a relaxációvezetést és az egész mentális épülést,és ez nekem jó hír.Mert KELL és szükségszerű is.
BE KELL INDÍTANI!!!-Program részévé kell váljon!
Soha jobban nem kell most a gyerekekre figyelni hogyan indulnak el ebben a világban.A befele figyelésre nagy szükségük lesz.
Kiszakadni az online térből és megtanítani őket :LÉLEGEZNI!!!!!
(Erről külön tudnék írni egy portfóliós nagyságrendű beadványt!)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése