2019. október 6., vasárnap

Légzés...tüdő...szakmai tanácskérés

Maga az ötlet nem tőlem ered,de szívem vágya volt kipróbálni egyszer és így engedélyt kaptam ennek felhasználására!Köszönöm:Sz.T.!💓🙏🙏🙏Csak ízelítő a szerdai órából...Nagyon várOM!!
A ma reggeli jóga óra szuper jólesett!Megint sok-sok újdonsággal!🙏
Leginkább a sok légzőgyakorlat tetszett!És az óra végén mondtam is a Kedvenc Jógaoktatómnak💓,hogy mennyire hasznos volt nekem ez az óra,hisz a tüdő lesz a gyerekjóga témája...Kaptam még instrukciót a teljes jógalégzés részlégzésenkénti bemutatására,majd gyakorlására.🙏

Ez a Mamatában van,a stúdióban a falra festve!

Az óra többi részlete még egyelőre nem nyilvános,a következő bejegyzésben az órák után írOM!

Minden vasárnap reggel 8 órakor jóga óra!Itt köszönöm meg L-nak,hogy autóval kényelmesen érkezhetem a Stúdióba és nem kell bkk-znom,a lelkem máris szabadabb és az időmmel is könnyedebben gazdálkodhatOM!💓🙏
Nem tudom elmondani mennyire tölt és energiát ad a vasárnap reggeli jóga óra!!👍💓🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése