2019. október 9., szerda

Légzés a fókuszban

Köszönöm a jó ötletet és a megvalósított 3D-tüdőt Sz.T.nak💓🙏mert egy nagyon élvezetes és érdekes is egyben óra jöhetett létre!!!
A képeken is látszik a szenvedélyesség...aztán az órák végén összepakoltam a termet és hazafele menet jelezték az óvónők milyen élménnyel jöttek ki az órákról a gyerekek!!!🙏

Kronológiailag fordítva de óra végén közös gyertyafújás volt.A meditációt előkészítő körben kinek mi tetszett az órán és vett egy narancsos ízű szőlőcukrot.

Türelmesen végigvárták egymást.13 nagy volt ma az órán.


Béke és nyugalOM!!!!Az Om-ot ma vezettem be nekik,Jógaországba így léptünk be.A régebbi jógázó gyerekek emlékeztek erre!

Élvezték a tüdő-imitáció zacskónkat,fújták a levegőt majd óvatosan nyomták is ki azt és így tovább....ez már az óra végén volt,mert tudtam,hogy letehetetlen lesz a kezükből:)


Az ülésmódokon kell még alakítanunk.Idei 2.óra,most hagytam a feladat közben őket így...(lábtartás)


Itt szép az ülés is!

Elmélyült feladat és jól megbírkóztak vele,a kicsik óráján is így volt egyébként.

Nagyok relaxációján elég sokat tudtak nyugodtan,csendben feküdni.Egy izgága fiú lábánál voltam és érintettem,ő csak így volt képes a nyugalmi fekvésre."Jól fekszem,kényelmes,kellemes,pihenek...."Közben a szemüket kértem csukják be a hasukon legyen a tenyerük a hasi légzést figyelve.Majd a tollpihe-amit előzőleg pohárba fújtak.útját figyeltük gondolatban.Oviból indult,ablakon ki...felhőkig,ott megfordulva visszaindult és az ablakon át bejutott az oviba a tenyerünkbe...Közben vattacukor illatot fújtam a levegőbe..csukva volt a szemük....és egyszer csak:megérezték!


A ping-pong labda fújást nagyon élvezték!




A tollpihe fújást párokban végezték.Pohár-tollpihe.Majd csere a páron belül.

Sarokülést kértem itt:)

Ez a nagyok óraképe!

A Kicsik sokkal kevesebb feladatot kaptak ebben az óratipusban,de pont nekik megfelelően elegendőt...

Nagyjából a nagyok órája feladatai zajlottak de egyszerűbben.Ők a saját tenyerükkel kapták el a saját tollpihéjüket.




A relaxáció szintén zenére történt..és az illatot itt is fújtam...érezték is!

Aránylag szépen tudtak feküdni életük második jóga óráján!!🙏

A fújásokat élvezték!



Én pedig élveztem az órák hangulatát.

A tüdőt érintőlegesen képen megmutattam nekik!

A kicsik óráján az egyik kisfiú elvitte a csontvázat és azt szorongatta,megengedtem neki:)

A kicsik órájának képe.

Csontváz barátommal."Neked csontváz a barátod????"-hangzott el:)))

Minden a terveknek megfelelően zajlott.A hasi légzést adtam fel Házi feladatnak."Anya,Apa tegye a hasára a tenyerét és lélegezzen!"

A jóga órák "nehézsége"a zokni,cipő felvétel-pedig ez is az óra részéhez tartozik:)

A csontváz barátom 3D-s tüdő része elvarázsolta a gyerekeket.
Érdekelte őket ez a téma.Kevés eszköz volt de minden a légzésre épült.
A bemelegítés is lassabb volt,a cica-pózzal de a domborítás és a homorítás alatt légzésirányítással.
Óra végén is sikeresen kiléptünk OM-al a Jógaországból,hát....a szívem megtelt szeretettel!💓🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése