2019. augusztus 6., kedd

PRO-CONTRA Napüdvözlet-regisztrálás...Sportos nyaralás

Erről lemaradtunk.Már annyian regisztráltak,hogy nem fértünk be a keretbe.A Jóga oktatómmal és egy lelkes Jógázóval mentem volna....Legközelebb sikerül egy hajnali fél 5-ös napüdvözlet!!!
Addig sportos nyaralás😊

A finn szaunában Peák Barnabás Nagymamájával szaunáztam.Sportos családjukról sokat mesélt,és Barnabásról,hogy finn szaunában edz és van otthon nekik és befér a bicikli.A páratartalomhoz edződjön a szervezete....a versenyeket jól bírja a hőségben is.Mivel sokat mesélt...igy én is jól bírtam aztán a finn szauna magas hőjét mentolos levegőjével.

Olvasgattam is....

És,a napfürdőzés sem maradt el.

Indulás a só szobába.Ami fényterápiás😊Érzet,mentális,testi töltődés❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése