2019. augusztus 8., csütörtök

Nyaralás mozgással 2.

A nyaralás alatt jógázási lehetőség nem volt.Egyébként sok volt a gyerek,simán lehetett volna napi 1-2 gyerekjóga:)Ebben lenne lehetőség!!!!A sószoba szép volt,tiszta,fényterápiája is nagyon jó.A helyiségben leírással mi mire való.Én megkaptam azt amire vágytam!








Az étkezésekkor nagyon szép,esztétikus helyen ehettünk.A gasztró élmények társultak esztétikai élménnyel is!


A kondigépek érdekes módon általam lettek használva a 4 nap alatt 1 papucsot láttam az ajtó előtt,de egyébként más nem nagyon vette igénybe.






Az xbox is mozgásos játékra ösztönzött,pici versenyjátékkal.A jógában nincs versenyzés,de most picit jó volt gyűjteni a pontokat:)


Szintén mentális,kellemes agyi és testi edzést adott.

A finn szauna az ő 90 fokával leírhatatlan érzést nyújtott nekem naponta.

Az infra lámpák hője is igazán kellemes.

Az újságban is ráakadtam egy cikkre.Szeretek ilyenekről olvasni!

Levezetésképpen a város körül bicikliztem kiépített bicikliúton.

A nyaralás alatt kár,hogy nem találkoztam jógás lehetőséggel.Nyilván magasabb csillagszámmal ellátott hotelekben van erre lehetőség.Így én sok mozgással és intenzív mentális ráhangolódással töltődtem.

VárOM a vasárnapot és jógázhatok!!!💓🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése