2018. október 2., kedd

Óvodás jóga-meglepi magamnak:)



 Ma voltam abban az óvodában ahol jóga foglalkozásokra lenne igény.Egy új Vezetés alatt új dolgok felé nyit az ovi.Lehetőség nekem,és felmérés az oviban.
Egyelőre alig várom az órák kezdetét!!!

Szép az ovi,klassz a tornaterem és a jógaszőnyegekre is kaptam ígéretet.Nagyon boldog vagyok!

A felnőttek vágyakoznak,hogy ők is kaphassanak ízelítőt ebből a világból😊

Ma megajándékoztam magam egy téglával és egy hevederrel.A vasárnapi órákon is használom,itthon is jól jön!

Hálás vagyok a lehetőségért.Tervben van,hogy a volt ovisaimmal-akik most már sulisok-tartok egy bemutató órát.Elvégre lehet kedvük lesz majd nekik is a további jógázáshoz:)


...a Facebookon néha csodajó gondolatokba is lehet botlani:)

TapasztalatOM:relax zenét tettem be ma nem éppen nyugis ovis csoportom alvásidejében....meseolvasás után.Nagyjából mindenki hamar elalszik aki fáradt és nyugalmat érzek a gyerekeken több perc után.A nehezen kezelhető gyerek elsírta magát.Csendben ült és dörzsölte a szemét.Valahol megérintette őket ez az irányzat(relax zene)...a meseolvasás utáni egyenkénti simogatás,érintés is nagyon kedvezően hat....Folytatom,jó az irány...💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése