2018. október 21., vasárnap

Dupla jóga óra

Reggel 8-kor kezdtem a jógát.Fél 12-ig tartott.Ma dupláztam.Reggel gerinc gyakorló óra volt.Utána haladón is maradtam.Meglepően jól bírtam a többiekkel.A sáska póz variációja a gyerekjógán hableány-póz.Hogy mik vannak?☺Az Oktatóm❤mindent mondott de már nem annyira részletesen mint a gyakorló órán.Nyilván másfél év alatt már nekem is rögzültek a pózok.A pózokban való kéz,-lábtartások.Büszkén mondom öröm volt ez az egész vasárnap délelőtt.Kellemesen elfáradtam...

Kitaláltam az ovisoknak lábtornát.Persze otthon kipróbálom....mindig.Az eszközök használhatósága sem utolsó szempont.

Taktilis labda.

-"bab"-ok.Lábtornára kiváló.Műanyag lábujjhoz simuló kis tárgyacska.

Kinder figurák.Nem éles...nem darabos egész játék!!!Ha a gyerek szívesen játszik vele akkor egy lábtornát is szívesen végez vele😉.

Kesztyű 5 állattal.Ez mar a jóga világában lesz hasznos.
A buszon megírtam a blogot☺Töltődtem.
Nagyon jólesett  a jógaszőnyegen egész délelőtt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése