2018. április 22., vasárnap

Varázslatos-Tündéres óra

Ezt még a fiam posztolta nekem.Pedig a lassú fejlődés szépen meglátszik:)Az órák tervezése és kivitelezése is már egyre jobban megy.Igy lett a varázslatos -Tündére óra:

Meditációs kör.Gombolyaggal.Mivel szereti a kis csapat így ezért építettem be.A nap rossz illetve jó hírével játszottuk és visszafele is jól tudjuk már vezetni a gombolyagot:)



A relaxációban a has és a fül ért össze és viccet meséltem...Volt kuncogás...de mikor hallgattuk egymás pocijának a "hangjait" figyelemmel voltak csendben és nyugodtan.2 gyermek nem vett részt ebben,egy az egyben kivonták magukat...kértem őket a baba pózra,meg is csinálták,de mikor elkezdtük a relaxot így néztek bennünket.(hagytam)-csendben és figyelemmel voltak❤


Az alagúton keresztül vezetett az út a varázs-erdőbe....

a varázs erdőben a fákról madártoll hullott le...

Adok-kapok elve alapján fújtuk egymásnak a madártollakat,közben mondtuk könnyű,szépen szálló,gyönyörű zöld színű és pille súlyú....

A játék xilofonnal történt...varázserdőben xilofon hangját hallva szobor játék kezdődik.Kedvenc jóga-pózba kellett megállni,majd szaladni tovább.Sok hableány-póz született,nagyon szereteik!

A bemelegítés labdával a kézben történt.Majd bemelegítés után sarokba gurítottuk a labdákat azzal az ígérettel,hogy óra végén még labdázhatnak:)-így elfogadták.


A szín kártyákkal raktam ki a szivárvány utat a varázserdőbe vezetőt...

A madártollak zenedobozból érkeztek.....A dobókocka arra kellett,hogy annyi madarat jógáztunk el ahányat dobott "D"(3):gólya,sas,papagáj.


Varázspálcát is használtam ami hangot ad ki"csilingel".

A meditációs körben a milyenség volt a fő vonulat.Milyen és melyik állat testét borítja?-kártyák.Nagyon ügyesen felismerték és mondták az állatneveket.

Sütött a nap...az udvarról bekérni őket jóga órára nem egyszerű feladat,de aztán jöttek...majd az óra végére már nem akarnak kimenni....

A színkártyák-

A szőnyeg elején található mini matricák mindig nagy sikert aratnak!
Jógázni jó....
Anyák napja közeledik...Mi lenne ha....
tartanék egy Anya-gyermeke jóga órát?😀
nekem kihívás,a gyerekeknek öröm az Anyáknak kiváncsiság és egy ajándék❤.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése