2024. május 7., kedd

Anyák napja-jóga párna,lótusz mudra

Így köszöntöttük egymást.
Édesen,nagyon mély érzéssel ölelnek!
Szívem megtelt szeretettel!💝

A szép jógás kártyákat használtam eszközként.A jóga párnát mindenki személyesen kipróbálhatta miközben egyet választott a jóga kártyák közül és a kép alapján-ismert pózok-ő maga mutathatta be a pózt,mivel Anya-képében voltunk,picit eljátszottuk percekben mintha Anya lennék és én mondom meg mi legyen😊
Anya-blokk után jött egy szaladgálós buborék fújás,ezt nagyon szerették ez volt a gyerek-blokk és ezek váltakoztak.

óra végén csillogó szíveket kaptak ajándékba.

meditációs körben szív-párna ment körbe és "Miért szereted az Anyukádat"volt a kérdés.

Közvetve az I'm Happy dalt is énekeltük zenés kísérettel.Nagyon szeretik!

A jóga párna újként szerepelt az órán.
Egy póz volt a nagyoknál a GALAMB,ami újként került be és ezt én mutattam be:"Tükröm-tükröm mondd meg nékem melyik jógapózt tanuljuk a héten?:GALAMB.

Hát,szeretet áradt,örömteli jóga volt!
A Lótusz-mudrát mutattam nekik óra végén-szív csakra nyitásra tökéletes-,próbálkoztak,ügyeskedtek.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése