2024. február 20., kedd

Mandala,kör-központ,Szép vagyok szankalpával ovis jóga

A kör,a Mandala,a központ volt a fókuszban.
Volt már,Bátor vagyok,Erős vagyok,Okos vagyok óra most a Szép vagyok óra volt,ez volt a jelmondatunk.

A táncos kép volt a belépő képkockánk,mindenkivel táncoltam egy picit.És kiforgattam őket.

A többi képkocka a szép jóga pózok közül válogattam az óra menetébe építettem be,játék-ként,futó játék-a tapsra keresel egy szép jóga pózt és lemásolod,tovább futás-taps stb...

Ezt a Mandalát a meditációs körben megvalósítottuk,energiát adtunk át egymásnak.

Az óra kép ilyen volt.
A zene dobozban muffinok voltak-jóga sütik,jóga pózokkal rajzolt muffinpapír😉
Volt egy zenélő ajándéktasak,benne jóga bon-bon,ezen is csillogó papír almán jóga póz rajzolva-jól "megettük"😊,azaz elvégeztük a pózokat.

A relax alatt háton feküdtek a gyerekek és ez a zene szólt.Egy óriáskeréken képzeld magad ami forog körbe/.Kapaszkodj a szőnyegedbe!/
1 és fél perces zene alatt ért egy kört az óriáskerék,fél úton szóltam,hogy lefele indul a kosarad amiben ülsz.és a végén megálltunk.

A nagyoknál 2x ment körbe a kerék,a kicsik egy kört tudtak figyelni erre.

A papíron mandala volt,középen egy lila megkezdett minta színezve ez volt a középpont és ezt magunk elé tartva pihentünk és fókuszáltunk a központra!

Hullámzó órát terveztem,és ez az óra meg is kívánja a gyerekeknél.

Óra végén illatos epres szőlőcukorral zártuk az órákat.

Hazavitték a mandalát,otthon fogják kiszínezni.
Elmondtam nekik,hogy vagy kintről befelé vagy bentről kifelé haladva színezzék!

És nyugtáztuk:"Szép vagyok"


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése