2018. szeptember 16., vasárnap

Vasárnapi jóga ON

Ősz lett....Nekem nagyon jó ez,hiszen hamarosan gyerekjóga💓
Készülök óratervekkel....egyelőre nem írok erről többet,folyamatban van a gyerekjóga is,lehetőséget kaptam🙏.

Ilyen,vagy hasonló tapadó lábbelire szert fogok tenni,a stabilabb póztartásokért....Csak mutatom,hátha másnak is hasznos lehet a későbbiekben:)

2011-ben hastáncot tanultam,alap képzésben,hátsó sorban mindezt.2 kicsi gyerekem kint az aulában,hordozható dvd-lejátszón rajzfilmet néztek míg én heti 1x hastáncoltam....Nem volt egyszerű....8 éve így ment....Ma már reggel lábujjhegyen lopózva reggel vasárnapi jógára indulok....mikor hazaérek 10 ó 30 perc a 2 gyerekem akkor nyújtózik az ágyban és ébred a hétvégi pihenéséből.Változnak az idők....Ma már megtehetem,hogy otthonhagyva őket én is annak hódoljak ami érdekel és jót is tesz...Leginkább a gyerekjógára hangolódva csiszolom a pózokat és haladok a fejlődés útján.Szuper Oktatóval nem is olyan nehéz..ma 2 férfi volt az órán úgy,hogy életükbe nem jógáztak.Alap jóga óra volt de iggazán átmozgató!!!!
A Kedves Oktatónk kedves szavai....óra utáni üzenetben...

Otthoni gyakorlásnak nem is lehet olyan rossz ha van a plafonról lelógó:hammock.😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése